dinsdag 11 oktober 2016

Bijbeljournaling: Maar de Vruchten van de Geest zijn...



Maar de vrucht van de Geest is liefde, vreugde en vrede, geduld, vriendelijkheid en goedheid, geloof, zachtmoedigheid en zelfbeheersing.
Er is geen wet die daar iets tegen heeft.

Galaten 5:22-23

Ik maakte gisterenavond (zondagavond) deze peer. Ik vond hem op Pinterest en vond hem erg gaaf om zelf na te maken. In de peer kun je de vruchten van de Geest vinden. Ik vind het mooi om te lezen wat de vruchten van de Geest zijn en tegelijkertijd sta ik er ook even bij stil dat ik daar lang niet altijd aan denk, maar dat ik mag weten dat God ook daarin voorziet. Wij zijn niet perfect, maar God is dat wel!

God is liefde, vreugde, vrede, geduldig, vriendelijk, vol goedheid, vol geloof, zachtmoedig en beheerst zichzelf. Wat een mooie belofte!

Ik wens je vandaag een hele mooie dag toe! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen